God natt!

Nu ska jag släcka ner och sova. Ville bara önska er godnatt! Kanske finns någon nattuggla som läser bloggen! hihi nej då!
Hoppas ni sover gott eller har sovit gott (ni som läser det senare)


Just ja och en annan sak. Det är några/någon som spammar om en blogg som heter jjuno.blogg.se hela tiden. Menar inget illa men jag börjar bli väldigt trött på att få spam om den bloggen. Hon skriver bloggen jätte bra. Kul att ni/du verkar gilla hennes blogg men det är inget för mig. Hoppas ni/du slutar spamma om bloggen nu för nu har jag nämt den i bloggen som jag antar att den som spammar vill att jag ska göra. Uppfattat?

Själv så tycker jag att det är roligare att få mer läsare utan att hålla på och spamma som många gör nu för tiden.

Nu så ska jag sova, kommer förmodligen sova bort hela förmiddagen och kanske lunch imorrn. Hihi!! God natt med er! KRAMIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0