God natt

Nuär det snart dags för mig att sova.. Får se hur denna natt blir. Känns verkligen inte bra i stumpen. Är lite orolig, dessutom får jag en liten press på mig att försöka somna för jag ska upp och duscha innan OP imorrn klockan 7. SUCK!
En konstig grej är att jag har börjat drömma så konstiga drömmar när jag sover. Med konstiga menar jag hemska.
Jag kan bli förföljd, nerslagen m.m.. Skit jobbigt för det känns så verkligt. Det är på såna platser som jag brukar vara eller har vart på dessutom. Vad ska man igentligen tro om det?
Någon mer som har det så om nätterna? Något liknande?

Aja nog pratat om drömmar. Blir väl och ta medicin nu. Och sen läsa lite och försöka sova.

God natt mina vänner!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0