God kväll!

Oj va blogg.se va segt nu då.. Aja.. Snart har yttligare en dag gått. Har ni haft det bra idag? Jag har haft det helt okej vilket har varit skönt. Hade lite sjukgymnastik kl: 10.00 och efter det vart det lekterapi. Ni kanske börjar kunna mitt schema nu? ;) hehe nej då men iallafall. Gör ju samma sak vecka efter vecka.

Men på lekterapin kollade jag i pyssel kataloger efter lite julgrejer och sånt. Även om man kan beställa och göra julklappar. Förmodligen har jag inte råd att köpa i år  :S Jösses!!
Så det kanske får göras lite grejer? Men det kan ioch för sig vara kul det också. Blir ju ganska personligt och så. Sen är det ju tanken som räknas. Eller? :) Det tycker iallafall jag..

Sen har det inte hänt så mycket annars. Tog prover, vilat, haft besök av mamma,sanna och Jörgen.
Proverna låg ganska så okej så det blir inget blod (JIPPI)! :D
Sen vart det och käka McDonald´s nu på kvällen! Himla gott med ute mat! Hihi! Tack mamma!
När Sanna var här (då mamma var på föreläsning) så spelade vi Playstation 2. Något fotbolls spel. Sanna är en mästare och gjorde mål hela tiden. JAg förlorade verkligen hela tiden. Sen spelade vi nå Shrek spel där det inte heller gick så bra för mig. Hehe suger verkligen! :P Men det är ju bara kul att spela. Spelar inte för fulla allvar.
Nu ska jag kika runt lite här på nätet! Vi hörs! Kram!!





Jag just nu. Verkligen ofixad och dricker cola. Skönt och bara vara ibland! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

åå va roligt med julpyssel, brukar oxå pyssla en hel del. vad har du för kataloger?

www.slojd-detaljer.se har ganska bra grejer.

har även hittat en annan sida på nätet med både bra och mindre bra pyssel, www.skapligtenkelt.se

kram

2009-10-21 @ 22:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0