God kväll!

Hur har ni det? Hoppas ni har det bra iallafall! :)
På dagen har jag inte gjort så mycket mer än att lymfterapeuten var här. Så himla skönt med massage. Tänk om man kunde få det varje dag? Det vore något eller hur? ;)

Annars har jag baravilat, glott på tv som vanligt för att försöka få tiden att gå. Mamma har även varit här en stund idag. Hon fick en liten order att gå till kiosken att handla godis till mig. Jag har blivit galen i Kit kat och chokladen Marianne. Får jag inte det när jag behöver så blir jag nästan deprimerad. Hahah! :D Nej men det är nästan sant. Då får man försöka hitta nåt annat med choklad men helst Kit kat eller marianne.

Aja nog om svammel, ska snart sätta igång med matten. Tråkigt men det måste göras!
Börjar bli krångligt med stumpen men jag försöker göra lite iallafall. Bättre ett tal eller några än inget.
Hörs sen! Hade bra sålänge!




Kommentarer
Postat av: Louise

Usch, den där matteboken kommer jag ihåg. Matte är inte min starkaste sida:p.

Vem har du som mattelärare?

Anders:P?

2009-10-24 @ 22:13:41
URL: http://louiiiise.webblogg.se/
Postat av: Louise

Eller heter han så, jag fick plötsligt hjärnsläpp:P.

2009-10-24 @ 22:15:00
URL: http://louiiiise.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0