God kväll!

Skriver ganska sent nu för har inte orkat. Känner mig verkligen super seg idag.
Men ialla fall. Idag var det ju omläggning. Fick komma dit 10.15 fast dom hade sagt mellan 9- 9:30. Aja huvudsaken jag skule dit idag så är jag ganska nöjd ;)
Omläggningen gick bra. Känns dock väldigt ömt nu i stumpen. :( Men det går över..

På uppvaket fick jag en till blodpåse. Ganska konstigt för mitt värde låg ju bra för att "vara" jag :P Låg på 96 tror jag det var innan jag fick en till påse. Visst det är lite lågt för man ligger oftast över hundra som en frisk person men 96 är ganska bra för mig.
Även folket på avdelningen här vart lite förvånde att jag fick en till påse. Men det är ju inget som skadar i och för sig. Blod är ju bra för kroppen
Nu till kvällen var mamma och Jörgen här. Det var trevligt :) Vi kollade på TV och pratade lite.

Hoppas det går och sova inatt. Jag sov till strax efter 19.00 men är ganska trött iallafall. :P Hehe!
Hoppas det är bra med er! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0