God kväll!

Hur har ni det?
Här är det bra förutom stumpen. Känns att det är dags för omläggning och det ska bli skönt. Finns även med på OP listan :)
Ikväll hade jag lite dåligt blodvärde. Låg mellan 70-80. Exakt minns jag inte. Men har iallafall fått 2 påsar blod och nu får jag desferal (stavning?) Det är mot järnet i kroppen. Exakt vad den gör har jag inte koll på.
Men men.
Har haft en ganska bra dag idag. Sanna kom efter att ha gått på stan. Vi har spelat lite TV spel som boog and elliot och kollat på TV och så. Tagit det lungt! :)

Har ni haft en bra dag?
Aja nu ska jag nog käka något innan man ska fasta. Men vad? Finns inte så många olika valmöjligheter och jag har en timme på mig kvar. :/ Hmm?
Aja kommer nog på något snart.. Kanske

Hörs sen! Kram




Boog och Elliot på bild :)

Kommentarer
Postat av: muffins

hmm...vad finns det att välja på att äta då? finns de nå gott på sjukhuset :/ har hört att på nästan alla barnavdelningar finns det glass :P fast du kanske inte ligger på barn. glass är ju gott, eller milkshake mmm, fast det är kanske bättre med mat hehe

kram

2009-10-08 @ 15:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0