The Children

Tänkte nu skriva lite om filmen: The children.

Handling:

Det är juletider och två familjer ska fira tillsammans i ett avlägset hus på landet.
Men friden störs sakta när barnens beteende oförklarligt förändras med fruktansvärda konsekvenser.

Vad jag tycker:


Jag förstod inte så mycket av filmen men den var ändå okej att titta på. Det var så konstigt att barnen först var sjuka och sen vart dom typ onda. Det gjorde mig lite snurrig.

Den får betyg 2 av 5.

2an får den för att den var okej att titta på. Att den inte får mer beror mycket på att man inte förstod så mycket




Om någon har sett den filmen och förstod varför ungarna blev konstiga och vart ungarna kom ifrån i slutet av filmen så får ni jätte gärna skriva en kommentar och berätta.

Kommentarer
Postat av: Pilla

jag såg den filmen för ett tag sen, tyckte också att den var konstig, ungarna fick väl nå typ av rabies eller nå,vet inte, slutet fatta jag inte heller. kram

2009-11-15 @ 19:39:29
URL: http://zpernillaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0