Onsdag!

Usch vilken dag.. Ont i huvudet, stumpen, är skit trött m.m Det kan ju inte bli bättre? Nu skämtar jag. Men det är skit jobbigt. Hoppas det blir bättre.

Var tidigare ner till lekterapin (skulle igentligen ha sjukgymnastik innan men jag hade så jäkla ont) och på lekterapin fick jag en bra nyhet. Nu har lite av beställningarna kommit. Alltså julklapparna jag ska göra till familjen och lite som jag ska göra till mig själv :D Wiie!

Nu väntar jag bara på att lymfterapeuten ska komma och ge massage. Minns bara inte om det var kockan ett eller två hon skulle komma. Kommer hon nu vid ett lär hon ju dyka upp när som helst.



Julpyssel jag ska göra! :)
Visar resultat sen då det är klart!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va kul med pyssel :) Jag och p ville typ julpyssla i helgen men det gick inte som vi ville för vi ville baka pepparkakaor men det fick vi inte för affären då de inte säljer pepparkakasdeg men pepparkakor året om :P

2009-11-04 @ 14:31:28
Postat av: Amanda - Berntyboys mamma ! =)

Åh, vill också pyssla =)

Hoppas du mår bättre i morgon och slipper ha så ont!

Kram!

2009-11-04 @ 22:28:30
URL: http://biggerbetteramanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0