Mobil bloggar

Förlåt att jag inte har skrivit så mycket dom senaste dagarna. Det har varit ganska tufft vilket gör att jag blir ledsen och inte orkar bry mig om bloggen. Men min blogg kommer alltid att finnas kvar en lång tid fram över. Det är så skönt att kunna skriva av sig. Ja ja. Idag var det möte med kuratorerna. Pratar om framtiden. Jag kan ju inte vara kvar här hur länge som helst. Men tycker inte vi kommer så mycket framåt med mötena. Annars har jag inte gjort så mycket mer. Legat stilla i sängen och knappt vågat röra mig pga den lilla blödningen. Sanna kom hit efter skolan så vi kollade på tv och en film. Ska berätta lite om filmen imorrn kväll kanske om jag orkar. Jag har ju omläggning imorgon. Gissa vad man längtar! Jaja men vi hörs! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0