Min Onsdag!

Gud vad jag är dålig på att skriva här i bloggen. Men det händer inte så mycket heller så jag vet inte vad jag ska skriva om. Har ni något tips?

Det blir som en dagboksblogg. Skriver om mina dagar. Som nu, tänkte berätta om Onsdagen. Sov verkligen jätte bra hela natten till onsdagen. :)
Sen onsdag morgon fick jag ont. Hade sjukgymnastik och jag tog mig ner ändå och tränade lite. Bättre lite än inget eller hur? ;)

Sen vart det lekterapin. Kollade på när en sköterska skulle testa att göra vaxljus. Verkligen skithäftigt men det såg svårt ut. Hähä!
Dom bjöd även på glögg, pepparkakor och lite mandlar och sådant och vi lyssnade på EMDs julskiva. Verkligen jätte trevligt! :)

Annars har det inte hänt så mycket. Mamma var hit en liten stund sen kom pappa och Annabelle var hit. Jätte trevlig tjej. Är glad att pappa har träffat henne! :)
Sanna kom efter att ha varit på stan och handlat. Stackarn har ont i armen. Hon har nämligen vaccinerat sig mot den nya svininfluensan. Men det är nog kanske bra att göra det. Funderar även jag på och göra det.
Sanna och jag kollade på film. Som hette: Our lips are sailed (stavning)?
Ska skriva en lite recension av vad jag tycker nån annan dag. Måste snart sova. Har troligtvis omläggning imorrn. Eller ja idag. Klockan är ju efter 00.00.


EMDs julskiva. Fin va?
Men hörreni, ni får ha det så bra! Kram på er!

Kommentarer
Postat av: sara

måste ju säga att du har ett väldigt fint namn :)

2009-11-27 @ 20:53:48
URL: http://saraekarlsson.blogg.se/
Postat av: Linn

den har jag med XD händer till helgen ??

2009-11-27 @ 21:05:37
URL: http://sweetthingss.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Brukar också ha svårt för att komma på något att skriva om :S

2009-11-27 @ 21:15:11
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0