Min Lördag

Anledningen till att jag inte har bloggat idag är att jag inte har mått bra. Har vaknat tidigt idag och haft ont typ halva dagen. Jätte jobbigt verkligen. Medicinerna jag har fårr har inte funkat så bra heller. Så  jag har mest försökt stått ut vilket är super svårt.

Nu på kvällen sov jag lite till och från för var himla trött p.ga min dåliga nattsömn. Pappa skulle ha kommit idag men jag sa ifrån eftersom jag inte visste hur det skulle bli med värken. Den kan ju släppa jätte fort eller vara jätte länge. Det är verkligen helt olika.
Vid 21.00 kom sanna hit. Vi tänkte kolla på film men dom var inge bra så det vart inget. Hehe! Jag kollade även på Robinsson Karibien som började idag.

Ni som såg det: Tycker ni det var bra ?
Mitt svar är att jag tyckte det var sådär. Varken bra eller dåligt. Typ Fodkänt kanske :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0