Min lördag kväll

Har haft Sanna här på kvällen. Mamma var bara här en stund. Nyligen åkte båda så nu är jag ensam. Har precis tagit lite mediciner. Börjar få ganska ont. Det är inte alls kul. Speciellt nu när man ska sova snart.. UscH!
Hoppas det går över.

För övrigt har det inte hänt något idag. Somnade på eftermiddagen/kvällen. Mamma och Sanna kom när jag sov så det var bara och försöka vakna till ;) Hehe!
Men det gick tillslut. Hon hade även med sig film så vi kollade på The Children efter körslaget. Det var ju FINAL! :)
Rätt kör vann av dom 2 som var kvar tycker jag. Jag trode verkligen Det andra laget skulle vinna men det gjorde dom inte utan OLA vann!! :) Ska även skriva om Filmen sen. Får se när jag orkar göra det



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0