Min dag!

Idag är det exakt en månad kvar till jul! Det ni! Höhöh!
Nej det är inte det jag ska prata om. Tänkte berätta om min lilla dag. :)
Den börjar med att man vaknar 7. Känner att det inte är helt bra. Krångel med stumpen, humöret är inte på topp (det är det i och för sig aldrig kanske helt)
Blev ingen skola för mig idag. Hade skola på sjukhuset istället.

Vid lunch kom mamma och hälsade på en snabbis. Sen vart det lymfmassage. Och det är så HIMLA skönt! Det är som hel kroppsmassage typ. Och massage är ju skönt? :)
På eftermiddageb smög sig smärtan fram mer och mer. VArt faktist lite orolig över att jag inte kunde gå på bion idag. Men jag fortsatte att hoppas. Fick lite morfin innan jag åkte och hade med mig vid behov.

Var dit med Jenny, Sanna och Sara. Riktigt trevligt och filmen var helt okej. :) Kan ju inte berätta vad det handlar om eftersom den är ny och fler kanske ska se den? 
Det som var lite jobbigt med att se filmen var att när dom högsta ljuden kom så typ reagerade stumpen på något vis. Den typ kändes spänd och när dom högsta ljuden försvann så vart det bra igen. Det vart även så då det blir lite vibrerande känsla i rummet p.ga det höga ljudet. Då kändes det spänt igen och det var lite jobbigt. Undra vad det kan bero på?


Jag väntar på taxin! Hade lite tovor i håret jag inte hann få ut. därför ser det ut som det gör. Tröjan ser lite stor och pösig ur för att jag hade tjocktröjan (med dragkedja) åt fel håll så luvan låg innuti på magen. Jag orkade inte böka med att få ner tröjan i ryggen och. Det är ganska svårt för mig ska ni veta.




Min biljett och Julkalender jag fick av Jenny! är den inte fin? :) Taack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0