Lugn dag

Det hqr vqrir en väldigt lugn dag idag. Har inte orkat något annat. Orken har försvunnit.
Så mina dagar har inte bestått av så mycket. Får helt enkelt göra det jag orkar. Minl lillasyster är här men vart trött och somnade. Skulle ha haft Emily här men det kändes sådär. Inte så himla roligt om jag skulle somna och hon bara sitta rakt upp och ner. Nä ganska o socialt. Sanna kan ialla fall hitta på något med att sita vid daton eller något.
Hoppas du förstår mig rätt Emily om du läser detta.

aja nu ska jah ra lite miediciner och sen se på Project Runway! Det är ett himla bra program men själv så gillar jga inte att su kläder :P OCH IKVÄLL BLIR DET IDOOOL!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0