HJÄLP?!

Nu är jag desperat som bara den. Min MSN vägrar funka. Förut då jag skulle logga in så stog det att man måste uppdatera till den nyare varienaten för att kunna använda msn. Men det funkade inte för mig. För varenda gång jag skulle installera så avbröts det..

Nu har jag INGEN msn alls på datorn. Den är försvunnen! :O

Och försöker jag installera så kommer rutan upp som jag visar. (den kommer upp hela tiden varenda gång jag försöker med installationen) Jag har gjort allt jag kan med att försöka få igång det. Har kollat på länken som finns på rutan där det står "få hjälp med felet". Följt det som står sen men det funkar inte.. :(

Någon som VET hur man gör? Eller har tips? Snälla kommentera inlägget då med all tips ni kan (eller maila). Jag vet att ebuddy finns men det är inte alls samma sak som MSN och ebuddy börjar gå mig
på nerverna. Har fått använda det i flera dagar och vill inte använda det istället för msn.. HJÄLP?!

Kommentarer
Postat av: sandra och lovisa

fin blogg:)

2009-11-14 @ 11:27:19
URL: http://sanlov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0