God natt!

Kvällen fortsatte ganska segt här på sjukhuset (igår) Ny dag ju. Sanna var kvar. Den tjejen gick så snällt ner till kiosken och handlade mat till oss. Det blev kicken nuggets till mig  och hamburgare till henne :) Gott!

Senare efter det så vart det mer TV tittande som Barda, nöjesbobster. Ni kanske tycker vadå? Du är ju 18! Tittar du på barnprogram? Svar till er som tycker så. Ja, jag är 18 och ja, jag tittar på barnprogram. (men inte vad som helst) Jag tycker det är ganska mysigt att kunna ligga i sängen eller soffan och kunna känna sig liten igen. Tror även många gör det i dagens samhälle men inte vågar säga någonting om det för att man är rädd för att vara en "tönt" eller något. Men du som kollar och inte vågar stå för det! Bry dig inte om vad dom andra tycker. Var barn så länge du vill!
Och efter det vart det Idol. Mariette åkte ut va? Det gör inte mig något. Gillar fortfarande Reza, Eric och Tove!! :)

Mellan idol omgångerna och även efter så sov jag som vanligt igen till och från. Känner mig ganska osocial men jag kan inget göra! Det går verkligen inte att hålla sig vaken. Men jag tror även sanna sov lite tillslut.

Ja det var min kväll, nu ska jag sova! Lägger upp en låt från Agnes som jag gillar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0