God natt

Vilken kväll man har haft. Sanna och hennes kompis har varit här idag. Men jag har mest sovit då. Tagit lite olika prover har jag också gjort för mitt crp går upp. Så vi tog blod odling. Sen har jag fått blod. Sanna och jag kollade även på scary movie ett nu på kvällen. Sen har det inte hänt så mycket mer. Jo jag fick frågan om jag ville ta vaccinet mot svin influensan. Men jag vet inte vad jag vill. Är rädd för biverkningar. Har till imorgon efter omläggningen att fundera. Har ni tagit sprutan? Hur har ni mått efter? Aja. Nu ska jag läsa lite och sen sova. Skönt att det är omläggning och inget man behöver vara pigg till. Kram

Kommentarer
Postat av: muffins

har tagit sprutan, dan efter hade jag ont i armen och lite huvudvärk och feber men sen gick de över. alla jag vet som tagit den har oxå bara varit lite dåliga dan efter och sen mått bra, så jag tror inte du behöver vara orolig. det är bättre att vara lite dålig en dag eller två än att få flunsan och ligga deckad i veckor.

kram

2009-11-05 @ 10:25:14
Postat av: mattias

hej jag tillhör en riskgrupp (kronisk lungsjuk) så tagit sprutan för snart tre veckor sen, kände inte skit, jag fick inga biverkningar men min pappa fick det.

2009-11-05 @ 12:00:48
Postat av: Émily

Jag vill inte skrämma dig men jag mådde jätte dåligt efter sprutan :( fick alla biverkningar man kunde få.. Men min pappa han kände inte av något var lite öm samma dag och dagen efter annars inget alls

2009-11-05 @ 14:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0