God kväll!

Jösses min statistik sjunker för att jag är så dålig på att blogga. Men det gör igentligen inget. Bloggar mest för mig egen skull :)
Idag var det somsagt möte. Kändes mycket som ett förhör innan dom kom in på andra ämnen som jag inte vill ta upp i bloggen.
Vi vart inte så många på mötet som jag hade trott. Två mindre.

Efter det så har jag tagit det lugnt. Sanna har varit här och sen åkte hon och Pilla kom typ då. Trevligt med besök. Vi kollade på TV. Blir väldigt mycket tv tittande här på sjukhus. Kollar inte alls så mcyket annars.
När Pilla åkte vidare till kören så drog jag till kiosken. Var så himla sugen på godis :) Mötte även på min moster vid stora entrén. Pratade lite med henne och 2 av mina kusiner. Hon var tydligen inneliggande hon med. Säger inte vad som är felet (för att hon kanske inte vill).

Aja hur som helst så köpte jag en marabou med schweizer nöt. ÄLSKAR den chokladen.
Nu på kvällen kom mamma med mat från donken och höll mig sällskap ett tag, annars har jag bara tagit det lungt.

Min msn är skit dum. trycker jag på "logga in" så kommer det upp att jag måste installera det nyaste msn för att kunna fortsätta. Trycker jag på att den ska instellera så avbryts det. Någon som vet varför det är så? Nu får jag sitta vid tråkiga ebuddy för att det inte funkar odh det är inte roligy alls med ebuddy.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Heej!

Msn verkar krångla för många.. Men jag tror jag vet hur man gör.. Gå in på start i menyn. Sedan program där du har windows live messenger,högerklicka på messenger o tryck på egenskaper, välj fliken kompatibilitet. Det finns en ruta där det står nåt med kompatibilitetsläge, den ska vara i kryssad. Sen väljer du vilken typ av windows du har.. Välj windows 2000.



annars om inte det funkar gå in på kontrollpanelen och klicka på "Program- avinstallera program" Där kan du antingen ta bort programmet "windows messenger" eller reparera. Men testa reparera det så kanske det funkar igen!



Om det inte funkar Testa o ladda ner msn från denna adress annars.

http://swedish.toggle.com/lv/group/view/kl33796/MSN_Messenger.htm

Kram jenny

2009-11-11 @ 15:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0