God kväll!

Har ni haft en bra dag?
Jag har haft en värk dag. Ont väldigt mycket. Beror nog mycket på att jag är trött och sov illa inatt. I och för sig så började värken redan inatt. Vaknade halv sex och har nästan varit vaken sen dess.. Sov lite på eftermiddagen :)

Idag var Johanna här och hälsade på. Vi var ner till lekterapin och annars har vi bara setat på rummet. Mycket prat blev det men det är skönt det också! Sen stack hon ner och köpte mat till oss. Vart lite klycklingnuggets.
Får ej glömma något att äta innan 00.00 sen. Är inte alls sugen och hungrig just nu men måse väl stoppa i mig något.

Stickan var även här och pratade lite. Pratade om att jag måste äta mycket. Min kropp klarar inte något operativt ifall det skulle behövas. Det känns sådär att jag måste äta mycket mer än alla andra. Jag orkar ju inte hur mycket som helst heller..
Sen är det även prat om antidepressiva mediciner för dom tror att jag skulle må bättre då. Fast själv vet jag inte.


En gammal bild på Johanna och mig!

Nu ska jag se på bonde söker fru, skriva önskekost och kolla bloggar :D
Bye!

Kommentarer
Postat av: ems

prova antidepp gumman det är helt underbart.. trodde inte på sånt jag heller men nu näir jag har fått mina ångrar det inte en sekund

2009-11-12 @ 13:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0