Fredag!!

Ja! nu är det helg! Hur skönt är inte det från skala ett till tio? :P
Gårdagen orkade jag inte skriva för hade omläggning och mådde inte så bra efter men det släppte senare. Moormor kom även igår och jag fick idol boken och choklad! Tack eller kiitos. Hon är nämligen finsk. :)

Idag har det inte hänt så mycket. Tagit det lungt p.ga värken. Skulle ha dragit till skolan idag men kände att jag inte skulle ha klarat det. Så får plugga lite imorgon. Nu sitter jag nämligen och kollar på idol. Hejar fortfarande på Erik och Tove!
Idag fick jag även träffa jenny. Det är kul! Får se om hon kommer imorgon. Ska självklart tvinga henne hit! ;) Hahah nej då. Hon får komma om hon vill och orkar. Hon är iallafall välkommen <3 Alltid!
En bra nyhet är att jag har gått upp lite i vikt. ca 3kg.
Ni kanske tycker jag är puckad som tycer det är bra men jag har inget annat val. Är man smal, har dåliga värden i kroppen o.sv så klarar inte kroppen mycket. Jag behöver till sårläkning och om det ska ske något operativt så måste jag vara lite "större". Alltså inte fet men sundare. Är ganska smal ännu. Hoppas det är påväg uppåt!

Jag dricker min cola!



Chokladen och Idolboken jag fick av mormor! :)

Kommentarer
Postat av: muffins

tråkigt att du inte kom till skolan, de måste ju va skönt att få komma ut lite å träffa lite folk, eller? roligt att du fått lite trevligt besök :P ät många pepparkakor å lussebullar nu så kanske vikten fortsätter uppåt ;)

har man tydliga mål är det lättare att motivera sig.

ha de bra

kram

2009-11-27 @ 22:04:05
Postat av: Anonym

Hehe jag ska försöka att komma imorgon så kan vi kolla på globen horse show :P

2009-11-27 @ 22:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0