Fortsättning av dagen

Idag kom Pilla hit :) Super kul. Fick en hello kitty handduk av henne. (älskar nämligen katten)
Hon var ganska nyligen utomlands och vad brun hon har blivit. Det är jätte fint, verkligen.
 
Jag var uppe i permon då hon kom. Orkade faxtist att komma upp och det var både skönt och kul. Måste börja tänka på mitt liggsår. Det får inte bli värre. :S

Aja var ute en sväng till skiljebo för att kolla efter en tidning men den fanns inte. Så det var bara och ta sig tillbaka och visste inte alls vad jag skulle göra eftersom det är så tråkigt på sjukhuset, så jag ville absolut inte in. Hehe så jag började prata med Johanna i mobilen och rullade runt lite vid ingång **. (jag säger inte ingången för alla behöver inte veta den, isåfall kan ni ju försöka lista ut den själva)



Hehe det var en ekorre som höll mig sällskap medans jag var ute. Kanske inte så värst kul men den var söt :P

Senare kom Pilla och vi umgicks lite och pratade och så, behöver väl inte gå in direkt på detaljer ^^
Mamma och Jenny kom senare en sväng på kvällen. Vi kollade på reprisen av allsång på skansen och Jenny har vart gullig och bakat till mig :) <3
Nu är jag åter tillbaka till sängen och har ganska så ont. Det är jätte jobbigt. Får se hur länge jag får vara uppe p.ga det eller om jag lyckas somna. :S
Vill gärna vara pigg imorrn då johanna kommer imorrn och hälsar på. Jaja annars har jag ju datan eller få be om något extra smärtstillande. Hatar verkligen att ha ont. Det vill väl ingen....
Annars har dagen vart helt okej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0