Sov dags

Nu ska jag snart försöka sova. Hoppas det går. Annars är det ju bara och hitta på nåt annat. Det är verkligen svårt och ligga i mörkert och kämpa med och sova. Då är det bättre att vara vaken tills man känner sig dödstrött och inget hindrar en längre om ni förstår. 
Ganska säker känner jag mig ju här för det  är verkligen en toppen personal som kollar till en om man vill ifall nåt skulle hända när man sover. För det är inte alltid jag märker det vilket är lite läskigt men jag litar på dom.
Och nu har det inte hänt nåt på flera dagar vilket känns skönt.
Men somsagt tyvärr är det så. Det kan vara lungt ena dagen men jätte jobbigt en annan dag.

God natt med er!
Hoppas ni får sova gott! Eller sov gott (ni som läser detta senare) :)

Kram till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0