Söndag

Tänkte passa på och lämna några rader här då medans Jenny, Sanna och Nalle är till skiljebo för att handla. Jag har inte gjort så mycket idag så inlägget blir väl inte så långt.
Sov ganska länge. Pappa var förbi en sväng och hälsade på.

Sen när han åkte kom mamma, Sanna, Jenny och Nalle. Mamma är en sväng hem med ena bilen så Jenny och Sanna och vovven är kvar.
Så vi har typ kollat på tv hela dagen, allt från reprisen från Lotta på liseberg till Paris Hilton my new BFF.
Fast jag föredrar Allsång på skansen (intressant va) ? :P

Nalle har även lite problem med öronen igen. Lite tråkigt, hoppas det blir bättre. Så det har vart lite "gnugga" öron till han vilket han tycker är jätte skönt. :)
Han lägger liksom huvet på sne och trycker med huvet mot handen som man "gnuggar" med ^^

Sen vill jag bara säga att min vän Emily fyller hela 18 år idag! Hoppas hon har haft en toppen dag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0