Snart sov time

Nu sitter jag ensam här igen då. Sanna åkte nyligen. Vi kollade på filmen och då den var slut så somande vi båda typ.
haha jag var väl först som vanligt.. Hähä!

Påtal om filmen så var den väldigt bra. Rolig humor och ganska galen film  måste jag medge.
Har inte så mycket och skriva, är väldigt trött och måste sova för imorrn kommer Johanna och Jonas på besök. Ska väl vara lite pigg då jag träffar dem.

En kul sak har även hänt. En blogg jag följer om en ung mamma som väntar tvillingar har äntligen fött dom.
Gud va kul och jag känner  på mig att dom kommer få det bra och EllaMarie och Hampus kommer bli två toppen förälldrar! Grattis till dom!

God natt med er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0