Snart film då?

Nu har jag kvicknat till från narkosen helt. Skönt. Har precis käkat. det vart resten av kekabrullen som var kvar. :)
Gott gott!
Sen är det så himla viktigt för mig att få i sig mat för sår läkningen. Men det är så svårt när man är så trött på sjukhusmaten.. Så nu vart det verkligen gott med nånting annat.. Blir liksom att man nästan njuter då. xD
Men det kanske ni själva förstår. Tänk och äta sjukhus mat i över ett år.
Nu ska vi se om jag kan förklara hur deras mat grej fungerar.
Dom har olika rätter i ca 3 veckor, Men sen när dom veckorna har gått. Så börjar samma rätter om igen. Hahaha så det blir ganska tjatigt tillslut.

Nu kollar jag på TV och väntar på syrran. Vi ska nog se på film. Det blir nog "nu hade vi tur med vädret igen".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0