RIP Michael Jackson (lite sent men iallafall)

Igår satt jag och kollade på afttonbladets "tv" sida och kollade lite på gamla nyheter om Michael. Fortsatte kolla på dom nya videosarna och nyheterna och såg lilla Paris 11 år säga förväl inför tv kamerona och alla människor på "minnes sermonin".
Det var så otroligt starkt av henne att stå där gråtandes och prata i mickrofonen med hela MJs familj och släkt och förklara sin kärlek till sin pappa.



Jag var inget fan av Michael Jackson men måste medge att han var otroligt duktig som artist och jag kunde knappt hålla tårarna borta när jag såg Paris prata. Många saknar nog han .Hoppas barnen har det bra!

RIP MICHAEL JACKSON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0