Onsdag..

Jaha då, nu var det onsdag igen. Idag har jag verkligen inte gjort ett endaste dugg för trodde en kompis skulle hit men de blev inte av fick jag reda på igår.
Lite sent och kunna planera något då ^^
Aja,, Jenny, mamma, Sanna och Nalle var här som vanligt.

Sanna kom dock nu på kvällen efter att ha vart på bio. Hon gick på nya Harry Potter filmen. Och jag tror den va lyckad :)
Hon pratar om biodagen väldigt mycket. Men det är ju kul att det verkligen blev lyckat.

Nu sitter jag här och ser på tv med Sanna.(Får även blod för hade dåligt blodvärde. Det låg på 75) Tråkigt och få blod. Eller dropp över huvud taget för då ska jag ha det långa medicinen som blir klar imorrn vid 18.00 tiden typ :(
Aja..
Sanna och jag ser på "Bakom kulisserna på Harry Potter och halvblodsprinsen". Det är väldigt intressant måste jag medge. Hehe

Alltså jag har väl inget mer och säga för tillfället. (tråkig bloggen är just nu) Hähäh! Men ääh! :P
Hoppas mamma kommer tillbaka snart, jag ska väl fortsätta kolla på TV med Sanna :)

Höres!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0