Onsdag

Idag har det inte hänt nånting alls typ. Väntade på lymfterapeuten som jag trodde skulle komma idag. Men hon måste nog fortfarande ha semester. Det var nog jag som räknade fel på veckorna förmodligen. Nästa vecka då gäller det! (kanske)?
Då måste hon komma. Vill ha min massage. Hihih!

Blod prover togs nyss inför imorrn och jag hoppas att allting är bra eller åtminstonde någorlunda bra.
En annan sak är jobbig är att jag tror jag har fått urinvägsinfektion.. Usch! Orkar inte med nå mer. Även om just det inte är så farligt.
Nu ska jag fortsätta kolla på "sjukhuset" som går på kanal tre. (inspelat på akademsika sjukhuset i uppsala för er som inte vet) :)
Väldigt intressant program faktist.
Sen blir det väl käk! Ska nog börja med och käka den del som vart kvar igår från pizzan.

Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0