Omläggningsdag

God efter middag eller kväll typ.
Idag var jag på OP kvart i 8. Var väldigt trött kan jag säga för sov ca 1 ½ - 2 timmar.. Öj öj!
Men omläggningen gick bra :) Stickan som la om och då blir det oftast bar gjort. MEn efteråt hade jag väldigt ont. fick smärtstillande i några omgångar och så.
Sen har jag kommit tillbaka till avdelningen och typ vilat och halvsovit. Har haft ont även här.(låg typ nästan och vred och vände på mig)  Mamma satt vid min dator sålänge.
Sen har jag typ kollat på tv. Blev MADE och "my super sweet 16" Ganska roligt men man har ju sett det mesta nu på MTV.

OCh varje gång jag se på "my super sweet 16" så funderar jag på om dom verkligen lever sådant liv? Och vissa är ju så snobbiga och tror att dom är bäst och så.. Ähh!
Fast jag såg faktist ett program av "my super sweet 16" där en människa hade ljugit. Det barättades i programmet ^^ Haha smart och ljuga, då kommer man ju inge vart. Bättre och vara ärlig!
Aja slut pratat om tv program..

Är ensam här på sjukhuset. Mamma åkte för ett tag sen (några timmar sen)
Tror hon skulle komma tillbaka sen senare ikväll igen och kanske ha någon med sig? Vad vet jag? :P

Nu ska jag vila lite med tv:n på lite "i bakgrunden"

Grattis mammas sambo Jörgen som fyller år idag!

Hade gott alla!


Kommentarer
Postat av: mammsen

Älska dej<3

2009-07-28 @ 11:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0