Min dag.

Vaknade idag av mobilen 10.20. Var ganska jobbigt att försöka hålla mig vaken. Var så trött. Vid 11.00 kom min lymfterapeut :) Vilket alltid är kul. Hon masserar kroppen för att "öppna" lymfbanorna typ.
Den behandlingen håller på i ca 45 minuter. Hehe man skulle vilja ha den behandlingen fler ggr/vecka för att det är så himla skönt och hon är trevlig som person.
Tråkigt nu att det var sista gången, nu går hon på semester i tre veckor så nu blir det ingen massage..

När hon var klar så tog jag prover och somnade om sen igen. Jag var verkligen trött idag. Men senare fick jag svar på varför jag förmodligen var så himla trött.
Hade dåligt blodvärde. Mitt Hb låg på 69 och minimigränsen är 120 hos kvinnor. Så jag fick två påsar blod. Vilket aöötid är super tråkigt att få. Känns som om man blir så fast. Det är så svårt att röra på sig med en dropp ställning och medicinen jag får till är jätte dryg att få.

Medicnen jag får samtidigt ungefär som jag får blodet tar ca 12 timmar per påse och jag får 2 påsar. Så sammanlagt 24timmar. (kan inte riktigt förklara vad medicinen är bra för men det är nånting till järnet som man får med blodet.) Tror det är nånting som hjälper att man inte får för mycket järn i kroppen typ. Usch nästa påse får jag ungefär vid 4 tiden inatt. Känner att jag inte kommer får sova så mycket för ska även ha min näringsdropp kl 6 imorrn på morgonen för att jag ska fasta efter 24.00 pga omläggnignen som ska ske imorrn.
Senare på dagen kom Emily hit. Det är alltid kul med besök. Vi pratade mest och såg på tv.
Emily är föressten hon jag har länkat till. (se under länk på sidan om) :)
Hon åkte för ca 20 minuter sen. Nu gör jag inte så mycket. Kollar runt lite på nätet.
Hoppas min pump jag har till droppet vill vara tyst inatt.. Annars blir ju det jobbigt.
Nu ska jag fortsätta kolla runt lite på nätet.

Säger God natt med er!  Puss!

Och tack för att du kom Emily! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0