Min dag hittills

Inte ett endaste dugg har hänt idag så jag har igentligen inget att skriva. Somnade ganska sent igår. (eller inatt)
Men vaknade väldigt tidigt. Hade ont så tog mina mediciner och försökte somna om men nej det gick inte.. Senare på förmiddagen kom läkaren in för rond. Det blev väl inte så mycket sagt för jag låg under täcket och gnällde på att jag hade ont. Så fick lite mer smärtstillande och sakta gick det över sen och jag kunde sova för jag var skit trött.

Därför har jag typ vilat/sovit typ mycket idag. Och har jag inte gjort det så har jag kollat på TV. Det är nå MADE maraton på MTV som jag kollar på för att fördriva tiden.

Nu föressten är mamma, Jörgen och Sanna påväg hem. Hoppas dom/någon kommer hit ikväll. Blir annars ensam hela dagen.. Aja det  går de oxå men det är tråkigt.
Nu ska jag käka en smörgås och dricka en näringsdryck och ta lite mediciner.. Uuuh!!




Kollade på BORTSPOLAD igår sent på kvällen. Den handlar om husdjursmusen Bobby som spolas ner i toaletten ner i den undre världen dr det lever en massa olika varelser. Det är en "äventyrskomedi för både barn och vuxna".
Jag tyckte filmen var helt okej. Gillade dock inte utseendet på karaktärerna. Vet inte varför. Kanske för att det påminner om "Wallace & Gromit" Figurerna som jag tycker är himla tråkiga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0