Min åsikt!



Läste på www.aftonbladet.se igår om Michael Jacksons barn som ska få bo hos Michaels mamma. Jo det är ju en kul nyhet för barnen som gillar sin farmor om jag har förstått det rätt. Men frågan är om dom har tänkt längre fram i tiden. Jag menar Michael var väl runt 50 när han dog? Hur gammal är då hans mamma?
Det kan ju vara kul för barnen nu att få bo hos någon dom känner men längre fram då i tiden? Dom är jo trots allt inte så gamla. (barnen alltså)
Det är bara och hoppas på att deras farmor lever ett bra liv och får leva länge. För det vore ju väldigt synd om barnen om som skulle behöva flytta till någon ny familj igen. Jag hade tyckt det vore bättre om dom fick bo hos sin "barn sköterska"  som har tagit hand om dom i hela deras liv och vart med från deras födsel. :)

Men somsagt det är bara min åsikt och vad jag tycker!

(Hoppas ni förstår vad jag menar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0