jaha.

Usch här sitter man med sin isglass och inte gör ett dugg. Känns konstigt i stumpen och vill knappt röra på mig p.ga det för jag är så rädd för blödning och sånt... Vet inte vad jag ska göra och om jag ens orkar göra något. ÄR så himla trött och har vart det hela dagen. Usch!

På eftermiddagen kom pernilla och hälsade på med sin mamma och nån till. Det var trevligt. Hennes mamma har jag inte träffat på länge så det var super kul. :)
Sen har jag bara sovit, glott på tv, sovit typ.
Även mamma var här en sväng och det var väl sådär ska jag medge. Vi var högljudda och sura på varandra (om en grej som jag inte vill gå in på här)
Det slutade med att jag grät som bara den. Och mamma var sur. Det känns så värdelöst när ingen förstår och vill lyssna på vad jag har att säga.
Varför ska jag då ens öppna munnen??

Aja men nu är det väl någorlund bättre mellan henne och mig. Men jag ska väl inte ta upp ämnet som hon och jag pratade om idag för det blir det väl som katt och råtta mellan henne och mig igen..

Nä vill bara glömma denna dag men de kommer ju inte gå, det ända som var posetivt var gymnasie intagningen. Sen har det bara vart tråkigt m.m och jag vet att livet är inte alltid kul men iallafall...
Hoppas på en bättre dag imorgon då Emily kommer med sin kille :) Det ser jag fram emot och det ska bli super kul. Och då ska inget förstöra min dag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0