jaha ja..

Dåligt blod värde igen då. Ska alltså få blod. Mitt Hb låg på 76. Hoppas av hela mitt hjärta att blodet inte kommer så sent som det gjorde sist. ( Då var det typ nångång efter 00.00 ) För er som inte har läst det.
jaja..
Mamma och Sanna kommer nog senare ikväll och mamma skulle eventuellt köpa nå mat. :P
Hahah det blir mycket utemat för min del men det gör inte mig något och det "lägger" sig inte på min kropp. Så det är ju skit bra!
Mamma var även här tidgare idag men då vart jag så trött så jag typ höll på och somna och då hon åkte så började jag piggna till.. Hm.. Konstigt?

Aja så kan de vara. Sen har det inte hänt något mer. Jag ska nog kolla på reprisen av "Paris Hilton my new BFF". Missade slutet igår för att jag somnade.
Tur det går att kolla på, på kanal 3:s hemsida..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0