irriterad...

Börjar bli ganska irriterad nu.. USCH! (ett, två, tre, fyra, fem, sex, sju, åtta, nio, tio) Får börja räkna så jag inte får ett utbrott eller något.. (a) hm..
Tog prover idag i eftermiddags vid 16.00 tiden (blod prover) Och jag har lågt blodvärde igen!
Ligger på 76 tror jag det va..? Eller om det var 74. Wathever!

Svaret får man reda på ganska fort. Om det är bra eller dåligt typ. Men sen detdär med att beställa blod och så kan ta flera timmar tydligen!
Har ännu inte fått det. (Vill i och för sig inte ha blod men vad har jag för val?)
Det jag börjar bli irriterad över att det blir så himla sent med blodet, och dendär medicinen som tar 24 timmar allt som allt.
Jag vill ju också kunna ha en lugn kväll och natt som alla andra. Har nämligen omläggning imorrn och vill vara utvilad.  (en blod påse kan ta allt från en timma till 2 timmar och "få i sig")
Och då blir jag klar med dendär 24 timmars medicinen imorrn kväll/natt beroende på när jag får blodet.. USCH!
(ett två tre fyra fem sex sju åtta nio tio) Räknar igen!

Ska väl kolla klart på filmen Harry och Discodaggarna ikväll. Det var ganska tråkigt (det jag såg igår jag jag höll på somna för att inget hände) men tänkte iallafall kolla klart den.

(nu blev det väl ett snurrigt inlägg också men hoppas ni hänger med)


Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0