inte långt innan dagen är slut..

Tja igen alla!
Har typ sett på tv och sovigt nu på kvällen. (dumt jag vet) Hoppas jag kan sova inatt..
Vaknade för ett tag sen och kände mig sjukt törstig efter nå riktigt kallt så nu ska jag dricka som en jäkla ko för att släcka min jobbiga törst!
Jösses!
Det går någon film på 1an jag kollar på nu. Har sett den förut men är typ det bästa som går nu.. Skulle ha sett my boss daughter som började kl 20.00 på trean men jag halvsov och har nu missat en del, inge roligt nu.
Så då blir det: "The wedding crashers". :P

Börjar även bli krångel med stumpen och det är något dom inte kan fixa här. Ni kanske tycker det låter konstigt men det är föll förståeligt att de r svårt för dom och fixa det här när dom aldrig har patienter som mig. Men mamma kan fixa det och hon kommer somsagt inte idag utan imorrn kväll eller på söndag.Beroende på vad dom orkar men jag hoppas på imorrn, skulle bli super glad då :) .Shit hur ska jag klara mig.
Nu inser man hur mycket ens mamma betyder för en och att man inte klarar sig själv än. Om du läser detta sen mamma så vill jag säga att jag älskar dig!
Blir och ligga lite stilla nu för att dte inte känns nå vidare bra..

            

Lite tryckerier jag gjorde på ett papper. Den som är i nedre högra hörnet tröck jag först på min spargrej men jag råkade glida med handen så det vart mest svart så jag tänkte ta nå enklare och därför tog jag den som jag har nu. Annars tycker jag nog den i mitten på pappret är snyggast och skulle vlija ha den på nå ask lock. Det skulle nog vara snyggt tror jag. Men är även nöjd över mig spargrej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0