Har besök.

God dag alla!
Nu är mamma, Jenny och Nalle här. :) Kul! Har inte sett dom på ett tag nu känns det som.
Mamma gav mig en reflex som det står Sara på (lisebergs kaninen som motiv), En godis ask som det också står Sara på fast tre ggr och Lisebergskaninen på och Mobilband med Hello Kitty.
Vet inte om jag nämnt det ttidigare men jag älskar nämligen hello kitty :) Det är typ en liten samlar grej och jag börjar få en del :P

Börjar nu bli hungrig men tänker inte äta än för mamma är sugen på och köpa nå mat. Måste veta om det blir så eller om jag måste käka maten här på sjukhuset.

Aja nu ska jag vara lite social mot dom! Hörs!



Kanske inte är den bsta bilden jag tog på grejerna men skit samma ;P
Det ska vara massvis med lisebergskaniner på påsen men det syns inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0