God natt!

Tänkte mest bara säga God Natt till er! Jag ska inte rikitgt sova än. Ska kolla på en film eller läsa lite. Funderar på och sätta på nå barnfilm som typ disko daggarna :)
Hihi! Kan vara mysigt och se på. Tydligen ska ju killarna i gruppen EMD ha gjort rösterna och det är ju najs för jag gillar dem så otroligt mycket och Mattias i EMD har ffaktist gjort en privat "konsert" till mig och några jag känner här på sjukhuset. De ni! ;) :)
Hel mysig kille verkar han vara dessutom.

Aja inte det jag ska skriva om nu..
Förövrigt har jag spenderat kvällen genom att sitta vd datan, se på sommarkrysset då Carolina Gynning och Carin Berg var proramledare oc jag vet inte riktigt vad jag tycker om dom två tillsammans som programledare.
Sen efter det så var det "102 Dalmatinerna" som viisades som jag då såg på. VAr länge sen man såg dom filmerna.

Mamma och resten kom inte idag. Så jag har vart ensam hela dagen. Dom var i hemma vid halv elva nu på kvällen så det blev så sent. Ser fram emot och träffa dom imorrn! Älskar min familj. Man ska vara rädd om dem! <3

Kram kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0