...

känns som om tiden går sakta nu... Varför vet jag inte, kanske för att jag inte har något och göra. (Usch har öppet fönster och någon idiot röker utanför) Grr!
Ligger dessutom i sängen och kommer inte upp mer idaig så aja skit samma.. Hehe.
Pappa var nyligen här. Stannade ett tag. Det var kul, har saknat han lite och det är inte så ofta vi ses. Hade bestämt att han skulle ta med nå större portion mat men eftersom jag blev tvingad att äta mackorna (slängde ena halva)  så valde vi en Max Box från Max som ni kasnke förstod att dom kom ifrån. Men det är ju gott!
Fick blås bubblor och det var faktist lite roligt! Haha! Inte för att jag sparar på grejer från barn menyer men blås bubblor är bra för mig som ligger ganska mycket att blåsa  med för lungornas skull :)

 tittade på www.etrendstore.se och hittade
en toarulle med sudoku :D



Ganska kul och häftig grej för dom som gillar sudoku eller sitter lång tid på toaletten. Hahah häftig pryl ju och väldigt smart gjort och sudoku är ju en tidfördrivande rolig grej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0