:)

Tråk dag idag då.. Eller det har vl vart som vanligt. Har inte gjort ett endaste dugg typ. Legat i sängen hela dagen för det har känns halv bra i stumpen vilket är tråkigt. Har ven varit väldigt trött,, ska ta prover imorrn så får se om det är dåligt blodvärde som är orsaken.
Aja idag var mamma hit två svängar. Jenny och Sanna kom även på besök en stund sen och jag gick upp en snabbis för att ta mig till kiosken för att handla godis och en tidning.
Uppe på avdelningen tvättade jag även håret. Jobbigt och ha så långt och tjockt hår när det är så varmt. Måste klippa det snart. :(

Nu är jag tillbaka till sängen, sen några timmar tillbaka. Ska käka lite nu. Vart hungrig och har sovit en stund. (det var lite dumt jag vet)
Aja får se hur länge jag får sitta uppe inatt då. Heheh!

Säger iaalla fall Godnatt!

Och Grattis ännu en gång till Filip som vart 18 idag :) Himla kul måste det ha vart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0