ensam igen då

Hade besök av pappa nyss. Vi satt och kollade på Tyra Banks show. Det handlade om tonårs tjejer som blev misshandlade av sina killar. Förstår verkligen inte hur man kan göra nåt så grymt. Ingen har rätt till att bli slagen. Slåss man så är man bara dum i huvudet typ.

Tidigare idag hade jag tid på lekerapin och även sjukgymnastiken. Men jag orkade inte gå på något av det. Var så himla trött men ändå gick jag och la mig tidigare igår än vad jag brukar.. Konstigt.. Fast det kanske är såna perioder ibland.
Tog även olika blodprover.  

Har inte så mycket och skriva just nu. Mamma kommer väl senare. Och får se om jag orkar ta mig ut då för det skulle vara skönt men som det känns just nu så är det tveksamt (har ont) Men man kan ju alltid hoppas! :)



Två nya grejer till min Hello Kitty samling. Den till höger fick jag igår och den till vänster idag. Samlar nästan på allt som har med Hello Kitty att göra. :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den som slår någon annan har ingen hjärna alltså ingen hjärncell som funkar

2013-11-15 @ 20:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0