En dag med Emily! :)

Tjolahopp!
Haft en bra dag idag? (Vad sen jag börjar blogga) Måste försöka ändra på det...
Det har jag haft även om det inte har vart så bra med just mig. Emily kom idag. Haha hon satt i flera timmar och fixade en design till min blogg. Vännen då! <3
Resultatet vart jätte fint. Men sätter inte ut än för det är en smågrejer som måste finslipas först men sen lägger jag ut den.
Senare mot kvällen kollade vi på Sommarkrysset och det vart även en massa prat.. Jenny kom även från Stockholm tillbaka till västerås. :)

Efter Sommarkrysset kom "101 Dalmatinerna" på fyran som vi även kollade på och Emilys mamma fick vara pizza bud och komma med en pizza och kebabrulle. Haha min kebabrulle var enorm! :O
Åt inte ens halva xD Hahah!

Dagen har vart ganska bra. Har inte haft så ont vilket knns super skönt. Det har bara vart obehagligt typ. :/
Nu ska jag kika runt lite här på nätet och sen läsa min solo (tidning) sen får man väl se om man kan sova. Är rätt trött..
Hoppas er dag var bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0