Då var denna dag snart slut då.

Emily och P (säger inte hela ifall han inte vill) kom tillslut hit. Det var mycket kul. Dom hade köpt med lite gott som chips och godis m.m, :)
Vi kollade på film och käkade lite gott.
Tror filmen hette: Benjamin Buttons otroliga liv. Den var ganska bra. Förutom innan slutet då jag höll på och somna xD (a) Hahah!

Ärligt så vet jag inte hur mycket Dom två andra såg av filmen men det gjorde inte mig något :P
Det var mycket prat och P verkade gilla min ballong som har helium i sig :P

Den är fortfarande uppe itaket efter att dom körde upp den dit och glömde ta ner den igen.
Sen kom mamma med nalle och Jenny. Sanna och hennes kompis var oxå här fast dom var runt och sprang på sjukhuset.
Ja, Nalle är min ena hund. En svart Labrador på snart 6 år tror jag :) Så himla gooo!
Nu till kvällen har jag inte gjort så mycket. Fått reda på en tråkig nyhet. (av vem och vad säger jag inte här)
Så otroligt tråkigt skrivet det blev nu men det struntar jag i just nu. Hehe..
Tog även blod prov för att kolla blodvärdet. För jag är så himla trött just nu. Hela tiden. Förstår verkligen inte varför, om det bara är nå period just nu. Jag skulle istort sett kunna sova nästan hela tiden. Hb var iallafall rätt okej. Låg på 87 och är det under 80 så får jag alltid blod.

För övrigt känns det väl sådär med stumpen och så. Det känns typ blött och blaskigt och stumpen känns svullen..Nästan som om man kramar en blöt och fuktig svamp som vill svullna upp. Det blir väl så nu till sommarn, att det vätskar ännu mer och blir ännu mer svullet har jag hört. Känns att man behöver ha omläggning snart. Har morrondagen kvar och på måndag ska det ske. Jag längtar!




Nalle som var här idag. Har även en till labbe hemma. Nalles bror :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0