Äntligen!



ÄNTLIGEN!
Nu har äntligen mitt blod kommit och blivit ikopplat. Fast igentligen är det väl nte så mycket och hurra över för jag kommer inte få sova nå speciellt mycket inatt. Usch! (Om 30 minuter ungefär ska medicinen som tar 24 timmar på)
En påse blod tar ca 1 - 1 ½ timme beroende på hur mycket blod det är i den för det kan variera. Jag ska få två stycken. Så när första tiden är slut så kommer pumpen pipa och "säga till" att det är klart, Sen ska andra påsen kopplas dit. Och det är samma "visa" igen. Sen när jag har fått båda påsarna så spolar man igenom slangen som blodet har åkt igenom med vanligt natriumklorid som tar ca 20-30 minuter. Och efter det ska jag få mitt näringsdropp eftersom jag fastar dom dagar det är omläggning.
Får väl hoppas på att jag kan sova några minuter mellan omgångarna.
Nu vet ni hur min natt ser ut xD haha!

Ska väl snart försöka sova lite då. GOD NATT med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0