Usch

Kom ganska nyligen tillbaka från att ha kollat på cykeln. Testade den aldrig för hade himla ont och såg typ direkt att jag inte skulle kunna sitta i den just nu. Men ärligt så tror jag det skulle gå i framtiden om jag tränar på att sakta sitta rakare och rakare.
Det är ju svårt och bestämma nu om man ska ha den eller ej. Har tills på tisdag att tänka och ska prata lite med mamma sen. Den jobbigaste tnken är att tar jag inte den nu så kan det bli svårt och få en i framtiden för dom cyklarna tas bort som hjälpmedel.

aja jag fick iallafall ett nackstöd till permon. Haha

nu ska jag till kiosken för att köpa godis till idol ikväll :D


Kommentarer
Postat av: muffins

hej, synd att den inte passade nu men jag ycker verkligen du ska ta den om du tror den passar sen. de skulle ju va jättebra. va skönt med nackstöd :P du får träna på med att sitta rakt så du kan ut och cykla sen :D

2009-12-11 @ 14:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0