Uh uh....

Usch...känns som om den glädjen jag hade tidigare idag har försvunnit nu lite grann.. Är så himla rädd och orolig att jag nästan får ont i magen och mår illa.. Uhh!
Hade iallafall lymfmassage tidigare och det var skönt trots stumpen. Visst kändes det som om det ville rinna men men..
Har även tagit prover idag och jag ska få blod.. Bläh! Två enheter. (påsar)

Nu väntar jag på att dom ska fixa duschvagnen så jag kan duscha inför omläggningen imorrn. Igentligen ska jag göra det samma dag men jag kommer vara helt förstelnad av rädsla imorrn. Ni kanske undrar hur jag vet det. Men jag känner min kropp.. Är nästan helt still just nu med. Hoppas jag överlever duschen.. Nej då men att det inte läcker något. Att jag blir blöt på lindorna av vattnet får jag ta.. Hellre det än att duscha imorrn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0