Tråkdag

Ursäkta att min uppdatering suger nu för tiden. Men det händer inte så mycket här. Speciellt inte idag.
Vaknade vid 8.00 och hade skit ont. Fick morfin i omgångar och även stesolid en gång. Försökte tänka på annat och satte igång en film. Kollade på Hannah Montana - The movie. Tycker den är bra faktist.
Någon som kan mer filmer som är liknande Hannah Montana? Lämna gärna en kommentar då! :)

Sen när vären gick över så vilade jag och somnade tillslut. Var väldigt trött kan jag säga. Sen har jag bara vilat fram till nån timme sen. Har inte orkat något annat.
Men nu ska jag se klart lite avsnitt av Mysteriet på Greveholm! :) Sen blir det väl Robinsson ikväll. Hoppas även att mamma kommer en sväng.

Avslutar inlägget med Erik Grönwall - Higher och Run to the hills.. Tycker han gör dem väldigt bra! <3





 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0