Tisdag

Kan börja med att säga att jag har ganska ont i ögonen av nå konstig anledning. Därför kan det bli felstavninga och ett kort inlägg men jag skriver sakta.
hade omläggning idag och oj gud vad jag längtade innan. JAg var vid op 13:00.
Omläggnningen gick inte alls bra som jag hade tänkt mig. Blödde en hel del. Så jag fick två enheter till idag (fick ju igår också) fast nu på uppvaket. Sen vaknade jag med en sond i näsan. Den gör så att det i magsäcken åker ut för jag har blivit svullenn i buken tycker dom. Men den sonden funkade inte så bra denna gång. Hade nå liknanade förut som gick bra.
Fick dra ut den på uppvaket.
Annars har jag inte ggjort nå annat idag. Kom en tomte tidigare idag och gav paket. Visar det nångång. Inget märkvaärdigt..

Jo jag tog vikten idag och har gått ner igen :( Suck! Efter jag hade tagit vikten fick jag skit ont i magen att jag började kräkas. Inte trevligt men det var för att jag spände magen så mycket. Min mage är inte van med det. Att spännas och arbeta eftersom jag igentligen nästan bara ligger. Så det är därför. Inge sjuk alls! :)

Nu ska jag vänta på att mina äggmackor blir klara. Med majonäs. FY FABIAN VA GOTT!!

God natt mer er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0