Tisdag 1 December

Halloj! Här sitter jag och äter Ballerina pepparkakor. Har några få kvar. :( Heeh! Men dom är himla goda! Ni som gillar ballerinakakor och pepparkakor lär ju pröva detta om ni inte har gjort det!
För övrigt har jag inte gjort så mycket annat idag. Skulle till skolan men hade alldeles för ont när jag satte mig i permon. Tog mig ner till skolan här på sjukhuset istället. Fick lite gjort och det är ju alltid bra.
Men sen gjorde det så himla ont igen så jag drog upp och la mig i sängen. Har alltså setat uppe strax över en timme idag. Inte mycket alls men vad ska man göra?
Jag får så himla ont.
Vill ju inte plåga mig genom att sitta uppe allt för länge heller.
Jaja. Ser nu på Funniest pets and people. Ganska roligt ibland. :)

Väntar även på att Sanna ska komma efter skolan.Pilla kanske kommer om hon hinner innan kören. Får se om hon vill se på Zombieland idag. Tänkte kolla på det igår men då kom pappa precis.

Hör senare förmodligen! Kram sålänge

MUMS!!





Jag i skolan här på sjukhuset. Det vita som sticker upp vid axeln är en del av min port-a-cath




Glöm ej att öppna era julkalendrar ni som har. Själv så ska jag öppna dem nu! ;)
Någon som vet om Julklalendern som går på TV är bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0