Snart är det dags! :)

Nu är det inte så långt kvar tills IDOL finalen 2009 sätter igång!
Vilken tycker ni borde få ta den titeln?
ERIK? CALLE?

Jag var mycket insatt i det förut och tyckte Erik var en självklar vinnare men nu vet jag inte längre. Visst så tycker jag Eriks röst är bättre än Calles men Calle är någ den som har utvecklas mest genom IDOL tiden. Så han är ju en värdig vinnare ändå tycker jag. Sen spelar det i och för sig ingen roll vem som vinner. Det går ju oftast bättre för den som kommer tvåa. Jag menar, vart har Daniel Lindström tagit vägen? Marie Picasso?
Vart är dom? Hmm?



Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag brukar aldrig sitta och göra reklam för något, men nu är jag med i en tävling som går ut på att göra reklam för sin bild. Skulle vara underbart att vinna så om du tycker om min bild kan du väl boosta den (ett klick under bilden) och hjälpa mig få en chans att min bild blir sedd av en jury? :) Förlåt för reklamen. Om du besväras av den så radera bara kommentaren.



viralboost_10001#/start/linear/3450" rel="nofollow">http://www.samsung.com/se/current/campaign/boost/site/index.html?cid=seviralboost_10001#/start/linear/3450

2009-12-11 @ 20:17:47
Postat av: Sophie

Håller med om att det är bättre att komma tvåa eller till och med 5:a eller 6:a. Kolla bara på Ola och Danny :P Agnes är nog den enda ettan som man fortfarande hör något från :)

2009-12-11 @ 22:40:42
URL: http://krystaldream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0